Ve své prezentaci jsem se zaměřil na nový typ nástrojů pracujících na principu analýzy dat ze sociálních sítí, příspěvků v komentářích, blogů, Q&A fór a jiných. V úvodu představuji poměrně úspěšnou americkou společnost WiseWindow a na konkrétním příkladu jejich produktu Mass Opinion Business Intelligence popisuji princip fungování těchto nástrojů obecně.
V čem spočívá jejich síla? Jaké mají tyto nástroje slabiny? Jaké existují pro tato řešení hrozby? A jakým směrem by se toto odvětví mohlo v dalších letech vyvíjet?
Dle mého názoru se rozhodně nemusíme v budoucnosti omezit pouze na analýzu textů, velké příležitosti skýtá i analýza hlasu, fotek a videí. Do budoucna bychom měli na trhu také počítat s takovými hráči jako Google, FB a jim podobní.
Celá prezentace je dostupná na Google Docs pod tímto odkazem.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment