Osnova prvních dvou přednášek:
- Tři historická paradigmata IT. Vznik a zánik komerčního software.
- Počátky komerčního software, dnešní model prodeje software a autorské práce
- Vlastnosti "doby PC" - výpočetního paradigmatu, ve kterém jsou primární data i aplikace na počítači uživatele
- Prodejní cyklus PC jako geniální nástroj k zainteresování zbytku trhu na mém vlastním úspěchu
- Proč se v době PC neprosadil tenký klient?
- Proč se v době PC neprosadil otevřený software?
- Vlastnosti "doby internetových služeb" - výpočetního paradigmatu, ve kterém jsou primární data i aplikace na serverech provozovatelů
- Zánik komerčního software a budoucí obchodní model softwarového průmyslu
- Pyramida paradigmat – aneb jaké jsou nutné podmínky k úspěchu na masovém trhu?
- Jak lze model aplikovat na postup Microsoftu?
- Jak lze model aplikovat na postup firmy Google?
Prezentace je k dispozici zde.
No comments:
Post a Comment