Saturday, November 10, 2012

Má sociální síť Google+1 šanci uspět? Jaké myšlenky jsou hodnotné, jaké ne?

V rámci předmětu Informační technologie v době Software as a Service jsem zpracoval jedno z navrhnutých témat "Má sociální síť Google+1 šanci uspět? Jaké myšlenky jsou hodnotné, jaké ne?"

Zaměřil jsem se především na své zkušenosti. Popsal jsem výhody i nevýhody jednotlivých sociálních sítí a zkusil předpovědět, jakou mají tyto sítě budoucnost.

Má sociální síť Google+1 šanci uspět? Jaké myšlenky jsou hodnotné, jaké ne?

1 comment:

  1. Já jsem měl tu síť docela rád. Podle mě to bylo docela dobře našlápnuté, jen jim prostě nevyšla akvizice klientů, protože tam nikdo nebyl. A pak taky ten systém kruhů, nebo jak to bylo, do kterých se řadili lidi. Bylo to trochu krkolomně vysvětlené. No, nenaděláte nic. Ne vždycky všechno vyjde podle představ zakladatele, že? :)

    ReplyDelete